Hos Magasin gør vi altid vores bedste, for at leve op til vores gode rygte. Dog kan det forekomme, at vi kommer til at pakke en forkert vare med i din ordre. Sker dette, bedes du kontakte vores kundeservice. I tilfælde af en forkert vare, kan du vælge mellem følgende muligheder:
- Returnere varen og få refunderet købsprisen og alle leveringsomkostninger, når vores varelager har behandlet returvarerne, eller
- Beholde varen og få en forholdsmæssig reduktion af købsprisen
Når du kontakter kundeservice skal du oplyse ordrenummeret, og gerne et varenummer (stregkodenummeret / EAN-nummeret) på den forkerte vare og herunder vedhæfte billede af varen så vidt det er muligt. Har du modtaget noget forkert i forhold til din ordre, så betaler Magasin returportoen. Kundeservice vil sende et forudbetalt label, som skal bruges til returforsendelsen. Returnering skal foregå med et forudbetalt returlabel fra Magasin, da vi ikke har mulighed for at refundere omkostninger ifm. returfragt efterfølgende.