Du kan bytte eller returnere din vare i en af Magasins otte fysiske forretninger eller sende den retur med posten indenfor 30 dage, efter at du har modtaget varen. Bemærk, varer købt via køb og hent i forretningen kan kun returneres i en fysisk forretning.
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varernes værdi, som skyldes anden håndtering end hvad der er nødvendigt for at fastslå varernes art, egenskaber og den måde de fungerer på.
Af sundhedsbeskyttelses- og hygiejnemæssige årsager er det ikke muligt at returnere alle former for fødevarer og mundbind.
Ønsker du at returnere din vare i en af vores forretninger, skal der enten kunne fremvises byttemærke eller ordrekvittering ("Din ordre er på vej") fra købet. Alle prismærker skal fortsat sidde på varen.
Ønsker du at sende varen retur skal du udfylde den vedlagte returseddel og sende varen til nedenstående adresse. Du betaler selv for denne type returforsendelse, og pakken skal leveres til adressen. Vi anbefaler at du køber returportoen hos PostNord eller GLS. Vi har på nuværende tidspunkt ikke mulighed for at acceptere returvarer sendt via DAO. Kræver leverandøren vores telefonnummer eller e-mail kan du bruge følgende: TLF: 33 11 44 33 - online@magasin.dk
Magasin du Nord
c/o DSV Solutions A/S
Hedelandsvej 28B, Port 138
2640 Hedehusene
Danmark
Pengene vil blive refunderet til det anvendte betalingsmiddel. Det er ikke muligt at få refusionen ind på et andet betalingsmiddel end det først anvendte. Har man betalt med et gavekort, vil der blive udsted et elektronisk gavekort på beløbet, som sendes på mail.