Så snart vi har modtaget din Køb og hent i forretning ordre, vil personalet i den butik du har valgt levering til finde varerne og pakke din ordre. Når ordren er pakket sætter vi et PostNord label på din pakke, og lægger den op i vores pakkeboks. Du vil herefter få besked fra PostNord, om at din pakke er klar til afhentning.
Afhentning af pakke:
Når din pakke er klar til afhentning, så får du en besked fra PostNord med information herom. Er pakken ikke afhentet inden for syv dage vil ordren tages retur, og pengene bliver overført til det anvendte betalingsmiddel. Det er ikke muligt at forlænge hvor længe pakken ligger klar til afhentning.
Annullering af ordre:
Er din ordre lagt inden for de sidste 15 min., så har du mulighed for selv at annullere den her. Er der gået længere tid, så er du velkommen til at kontakte vores kundeservice, men vi kan ikke love, at ordren annulleres, da vi har din ordre pakket og klar inden for 3 timer efter bestillingen.
Bytte- og retur:
Du kan bytte eller returnere dine varer i op til 30 dage efter købet i en af vores 7 fysiske forretninger. Bemærk at varer købt igennem Køb og hent ikke kan sendes retur til vores onlinelager.
Dele af ordren er annulleret:
Nogle gange har vi desværre ikke mulighed for at pakke alle de bestilte varer på en ordre, og i disse tilfælde vil du modtage en særskilt mail herom. Vi trækker selvfølgelig ikke pengene for de varer som ikke kan leveres.
Forkert pakket vare:
Er vi ved en fejl kommet til at pakke en forkert vare, så skal vi bede dig om at tage kontakt til personalet i forretningen, som vil hjælpe dig.
Fragtpriser:
Det er helt gratis at få leveret din ordre til forretningen med Køb og hent i forretning.
Leveringstider:
Har du brug for din pakke i dag, så skal ordren være bestilt inden kl. 16 i hverdage, og senest kl. 14 i weekenden. Ordre bestilt herefter vil være klar til afhentning den efterfølgende dag kl. 10.
Manglende mail:
Hvis din ordre ikke er klar til afhentning inden for 3 timer, så beder vi dig tjekke din mappe for uønsket mails, for at se om e-mailen er endt der. Er den ikke det skal du kontakte vores kundeservice her.
Manglende vare:
Hvis alle de bestilte varer ikke er pakket bedes du tjekke din mail, for at se om vi desværre er blevet nødt til at annullere en vare fra din ordre. Er dette ikke tilfældet skal du tage kontakt til personalet ude i forretningen, som vil hjælpe dig.
Reklamation:
Ønsker du at reklamere over en vare der er køb via Køb og hent i forretning, så skal det ske i en af vores fysiske forretninger. Vi kan desværre ikke tage imod sådanne reklamationer online.
Prøverum:
Ønsker du at prøve dit nyindkøbte tøj inden du tager hjem, så er du velkommen til at benytte et af vores prøverum i forretningen.
Ændring til ordre:
Det er desværre ikke muligt at tilføje eller fjerne varer fra en ordre, når først ordren er lagt. Det samme gælder ændring af størrelser, farver mm. Vi kan forsøge at annullere hele ordren, hvorefter man skal ind og bestille på ny.